حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )
حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )

حجت الاسلام سقای بی ریا:

اخلاص آقای جلیلی برگ برنده اوست


حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه جبهه پایداری بعد از انصراف لنکرانی، جلیلی را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کرده است، تصریج کرد: ما تمام ابعاد گزینه اصلح را در آقای جلیلی مورد بررسی قرار دادیم و بعد از بررسی‌های لازم، ایشان را به عنوان گزینه اصلح معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه تخریب‌ها علیه جلیلی نتیجه معکوس خواهد داشت، تصریح کرد: جبهه پایداری بر اساس وظیفه شرعی خود عمل می‌کند و رای آوردن یا نیاوردن افراد، تاثیری در انتخاب گزینه اصلح برای جبهه پایداری ندارد.

سقای‌ بی‌ریا با بیان اینکه جلیلی به طور مستقل وارد عرصه انتخابات شده است، تصریح کرد: علامه مصباح یزدی، حمایت از آقای جلیلی را برخود لازم می‌داند و برخی تخریب‌‌ها و توهین‌ها به ایشان، هیچ تاثیری بر استمرار حمایت علامه از جلیلی نخواهد داشت.

بی‌ریا با بیان اینکه گفتمان جلیلی، گفتمان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: آقای جلیلی توان اجرایی بالایی دارد و در شورای عالی امنیت ملی عملکرد مناسبی داشته است؛ جلیلی بر شرایط کشور مسلط است و بسیاری از نیروهای مومن و متخصص کشور در اداره کشور به او کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جلیلی موضع روشنی در قبال فتنه و انحراف اظهار داشت: توجه به ارزش‌های دینی سعادت دنیوی و اخروی انسان را به دنبال دارد و اخلاص آقای جلیلی برگ برنده اوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد