حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )
حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )

حجت الاسلام علیرضا پناهیان

نیازمند رئیس جمهوری متخصص در امور فرهنگی هستیم


http://www.zendeginews.com/photoNews/f12b03a0-b15c-45d1-8ad9-95cb6a900253.jpg

حجت الاسلام علیرضا پناهیان سه شنبه شب پیش از سخنرانی سعید جلیلی در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری(ع) با بیان اینکه در گذشته وقتی می‌خواستند انتخابات پرشوری برگزار شود برخی افراد فضا را سیاه و سفید می‌کردند اظهار کرد: بعضی اشخاص خود را مصلح کل می‌نامیدند و دیگران را به طالبانیسم متهم می‌کردند.

وی افزود: گاهی اوقات با هیجانات ناصحیح شور انتخاباتی بیشتر می‌شد و این مخالفت‌ها به دشمنی تبدیل می‌شدند اما باید دانست اگر یک طرف این بازی را شروع کند طرف دیگر هم در امان نخواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخی گمان می‌کردند امسال چهره‌هایی به میدان می‌آیند که درگیری ایجاد می‌کنند خاطرنشان کرد: این در حالی است که فضای کنونی بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و سیاست همواره باید به دور از تنش و جنجال باشد وگرنه انتخاب اصلح صورت نمی‌گیرد و امروز هم رقابت‌ها به گونه‌ای است که اگر فاصله‌ها نزدیک نباشند هم شعارها دوری زیادی با هم ندارند و کسی با ژست اپوزیسیون نظام وارد صحنه نشده و همه سعی می‌کنند آرامش را حفظ کنند و امیدواریم هیچ گونه عوام فریبی هم در ادامه صورت نگیرد.

وی ادامه داد: حماسه زمانی در کشور خلق می‌شود که فضایی توأم با آرامش وجود داشته باشد و اگر کسانی می‌آمدند و جنجال ایجاد می‌کردند و به قول خود حضور حداکثری به وجود می‌آمد نمی‌توانستیم نام آن را حماسه بگذاریم.

پناهیان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلاف سلایق نباید موجب گله‌مندی یا دلخوری کسی شود عنوان داشت: هیچ کس نباید دیگران را تخریب کند.

استاد حوزه و دانشگاه مهمترین شاخصه مد نظر مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری را عنصر مقاومت در برابر استکبار دانست و تصریح کرد: به هیچ بهانه‌ای نباید از مقاومت دست کشید؛ رفتار دشمنان امروز تغییر زیادی یافته و آنها به جایی رسیده‌اند که نمی‌توانند حتی خواسته‌های حداقلی مبارزان بحرینی را تحمل کنند و در مقابل از آل خلیفه حمایت می‌کنند؛ سوریه که در گذشته حتی گاهی اوقات در مورد اختلافات ایران با کشورهای عربی با آنها همراهی می‌کرد امروز از سوی غرب تحمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام جز به نابودی ایران و ملت ما قانع نمی‌شوند گفت: اگر کمی در مقابل استکبار کوتاه بیاییم از ما می‌خواهند توبه نامه بنویسیم و علیه انقلاب فعالیت کنیم و این امر گویای وحشیگری و دشمنی بیشتر کشورهای غربی است.

پناهیان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر مسئله مقاومت تاکید کرده‌اند این سخنان چه معنایی می‌تواند داشته باشد؛ هرچه که باشد ایشان بر روی امر حساسی تاکید دارند و در می‌یابیم که دشمنان سرسختی بیشتری دارند البته در میان کاندیداها هیچ کس نیست که با مقاومت مخالف باشد بنابراین باید دید از میان هشت نفر حاضر در میدان چه کسی بهتر می‌تواند مقاومت را تحقق بخشد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نگاه همه مردم جهان به انتخابات ایران دوخته شده است عنوان داشت: امروز نیاز اساسی به شخص مدیر و مدبر در جایگاه ریاست جمهوری داریم و رهبری هم بارها بر این مسئله تاکید فرموده‌اند؛ رئیس جمهور نباید اسیر باندبازی شود، او باید مبانی نظریه دین و انقلاب را به خوبی بشناسد وگرنه ممکن است انقلابی‌گری او به انحراف کشیده شود و عدالت گرایی را به ولایت‌مداری ترجیح داده یا گرفتار انواع و اقسام انحراف‌ها شود.

وی گفت: مدیر انقلابی برای همه اقدامات عمرانی خود باید یک پیوست فرهنگی به منظور اعتلای انقلاب داشته باشد؛ دولت‌های سازندگی، اصلاحات و دولت‌های پس از آن مورد انتقاد فرهنگی رهبر معظم انقلاب بوده‌اند، دولت نهم که بسیاری شاخصه‌ها را داشت باز هم مورد گلایه رهبری واقع شد.

پناهیان با بیان اینکه یکی از کارهایی که در این سال‌ها به آن پرداخته نشده و در فضای گفت‌و گوهای کاندیداها هم زیاد مطرح نمی‌شود مسئله فرهنگ است ابراز کرد: فرهنگ مسئله‌ای اساسی است که رهبر معظم انقلاب هم طی سفر به خراسان شمالی آن را مورد توجه قرار دادند؛ بخشی از مسائل اقتصادی ما هم به فرهنگ ارتباط دارد، نخستین عامل حل مشکلات مدیریت انقلابی است زیرا الگوهای غربی و شرقی نمی‌توانند حلال مشکلات باشند و دیگر اینکه باید با تحول در فرهنگ و دیدگاه‌ها، وضعیت معیشت را تغییر داد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آبادانی فقط در صورت ناامیدی دشمن از ایران به وجود می‌آید و در این انتخابات باید به این هدف برسیم؛ ملت ایران هیچ گاه در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند و استکبار امید خود را به برخی سیاست مدارانی بسته که زمینه سازش و کوتاه آمدن در آنها وجود دارد و به همین دلیل در مورد برخی رد احراز صلاحیت‌ها موضع گیری می‌کنند.

پناهیان با تاکید بر متخصص بودن رئیس جمهور در امور فرهنگی افزود: در این صورت رئیس دولت می‌تواند سایر امور را به افراد دیگر بسپارد و خود با تکیه بر تخصص فرهنگی به مدیریت بپردازد.


نظرات 1 + ارسال نظر
شیخ علیرضا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 http://softvswar.mihanblog.com

سلام
اگه دوست داشتین به ماهم سربزنین
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد