حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )
حماسه 92

حماسه 92

دانشجویان حامی کاندیدای اصلح (دانشگاه مهر البرز تهران )

علامه مصباح:

اگر غیر از کاندیدای اصلح جبهه پایداری، اصلحی بود ولو از خارج جبهه پایداری هم بود معرفی می کردیم/نظری داشتیم و گفتیم، نظر ما تغییر نکرده است ما ثابت هستیم و یک برد است و هر آنچه ببینیم وظیفه هست، همان را انجام دهیم

به گزارش صابرنیوز، پس از ثبت نام دیروز چند نفر از چهره های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و آرایش احتمالی بعضی از گروه ها با حجت الاسلام جلالی مسئول دفتر علامه  مصباح یزدی در خصوص نظر علامه درباره این ثبت نام ها و نظر ایشان درباره کاندیدای اصلح جویا شدیم.
 
مسئول دفتر علامه در گفتگو با صابر نیوز گفت،علامه مصباح یزدی در جمع برخی از فضلا  حوزه علمیه قم در مورد انتخابات اخیر به خصوص درباره آرایش انتخاباتی جدید فرمودند ما ایستاده ایم و عقب گردهم نداریم و وظیفه همین بود که گفته شد اگر غیر از کاندیدای اصلح جبهه پایداری، اصلحی بود ولو از خارج جبهه پایداری هم بود معرفی می کردیم .
 
نظری داشتیم و گفتیم نظر ما تغییر نکرده است ما ثابت هستیم و یک برد است و هر آنچه ببینیم وظیفه هست، همان را انجام دهیم.
 
وی در ادامه از قول حضرت علامه اضافه کرد، برخی می گویند اگر رأی نیاورید آبرو و حیثیت شما می رود. اگر حیثیتی داریم برای همین کارهاست این امور مربوط به الان نیست من از 6،7 سال پیش فکرش را کرده ام و مطمئن هستم همه حواث عالم در اراده من سر سوزنی اثر نخواهد داشت یک تشخیص قطعی بوده و وظیفه همین است چه آبرو برود یا نرود، شما هم به  وظیفه خود عمل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد